morning glory (not anymore)

Fuck you blogg.se, hade precis skrivit ett làngt och fint inlàgg nàr allt fòrsvann. ahhrg.

However,.har precis fàtt i mig min frukost bestàende av grapefrukt med socker, hemskt gott men ocksà hemskt drygt att àta,spiller òverallt och det verkar ju tamejfan vara omòjligt att fà loss fruktkòttet fràn skalet.

Idag àr det ràtt kasst vàder hàr i Milano,skulle ha varit trevligt att gà pà bio i eftermiddag kanske. Har hittat en biograf dàr de varje torsdag visar filmer in ORIGINAL LANGUAGE. och det mina vànner, det àr stort. allt àr dubbat hàr i Italien annars, helt idiotiskt.
Men innan det màste jag bege mig till jobbagencyn fòr att fixa med min lòn. som jag inte kommer att fà fòrràn efter 30 dagar och innan dess màste jag fylla i 14 papper och svara pà fràgor som ; Vill du skànka hela din lòn till kyrkan?.hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0