om du lämnade mig nu

Jag är helt störd. Jag har ångest över helgen, längtar tillbaka till helgen och är lite lätt paranoid. Kalle tog tåget imorse, pratade lite med Johan imorse på MSN video konversation( oldschooool) och jag saknar deeem ju. Ingen här hemma som jag kan umgås med, alla verkar ju bara ogilla mig , kan även vara så att jag är lite lätt paranoid också. Pinsamt. Borde åka tillbaka till italien snart tror jag. Men kass det med,. att bara sticka iväg från allting och alla.

Jag har ingen jävla aning om vad fan jag håller på med.



Kommentarer
Postat av: Zandra

Härlig bild på henne!



Jobbigt att känna de sådär, hoppas de går över :)

2009-07-09 @ 20:41:42
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0