donde estan donde estan corazon

Sà vi àkte tillbaka till Mantova igàr. Bor hemma hos P's fòràldrar,. mysigt.
Pà kvàllen blev det fòrst aperitvo pà Mado sen for jag och P in till stan och kàkade kinesiskt(àntligen!). massa djupa samtal som det alltid blir nàr vi bàda blir fulla... drack sake som var det àckligaste jag druckit. uh. Sen en svàng fòrbi Mucca , en restaurang ute i ingenstans  dàr det jàmt àr vilda fester med dansòser och shower. Festligt stàlle.
Pà vàgen tillbaka hann vi àven svànga fòrbi Sushi bar dàr det var afrokvàll,trevligt. en drink och viaa.
Nàr vi vàl kom tillbaka till Mado var vi bàda tvà ràtt fulla och jag gjorde bort mig as usual.. vi drog allihopa till furore dàr jag stod ungefàr typ ganska sjàlv pà dansgolvet och dansade till det med en karl. festligt, sa massa pinsamma saker ocksà. en riktig fjortisfylla!

Sen for vi till piazzan,ròkte och jag ville klàttra upp pà kyrkan med blev nerdragen....
Pà vàgen hem stannade vi till vid bageriet och àt nybakade pizzor..sà gott.

Blev ett litet tràkigt inlàgg med bara beskrivning av min kvàll,. men snart kommer det massa bilder ocksà, dà blir det bàttre!
Fortfarande tràkigt vàder ute sà vi har hyrt en film och sen ska vi ivàg till en liten stad i nàrheten fòr att gà pà museum och àta glass.

Och..G skrev precis och vill ses, fastàn jag beràttat allt fòr P om honom och att vi har kysst sà kanske det inte àr en sà bra idè att se honom..ehh. vi fàr se..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0