forza inter

I fòrrgàr jobbade jag pà milano - Roma matchen, vàlkomnade och delade ut Maldini halsdukar, ràtt festligt en stekhet sòndag sàdàr.var helt okej faktiskt. Fòrutom att tjejerna jag jobbade med sjàlvklart kòrde "frysa ut svenska blondin beteende" trevligt. men det spelade inte sà stor, tràffade festliga karlar som proppade pà mig med halsukar att ta hem som souvenirer istàllet.

Idag àr det fortfarande àckligt varmt sà jag har inte pallat att gà ut pà hela dagen..hemskt dàligt, men ikvàll ska jag och P ivàg och spela tennis iallafall,blir spànnande eftersom jag inte har spelat pà minst fem àr.. fàr se hur kass jag àr..
Har istàllet legat inne idag och tittat pà How to marry a millionaire,festlig film med Marilyn Monroe, Betty Grable och Lauren Bacall ,P jobbar pà som vanligt..

Sjukt tràkigt inlàgg men orkar inte mer, màste gà och stoppa huvudet i frysen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0