hej blàdàrar

Sitter och kàkar lunch ( focaccia och vindruvor) och tittar pà Risky Buisness, gissa vad P gòr? jobbar pà datorn...jàkligt duktig utav honom.
Igàr kvàll spelade vi dà tennis, och det var sà jàkla roligt! Jag hade vàl ungefàr ingen kondis alls men bollkoll hade jag àn ! festligt, nàsta Màndag àr det tànkt att vi ska spela igen.
Sen mòtte vi upp Vale och Elo ute, tog en òl och snacakde lite. Middag blev det fòrs vid halv tvà tiden, bra dàr..

Jag màste verkligen skàrpa till mig nu.. sov till elva imorse igen,. fuck. om jag ska palla med att gà till Adecco màste jag ta mig upp pà morgonen, annars blir det fòr varmt ute och jag orkar inte vara ute. vilka problem.
Blev iallafall en svàng till parken dàr vi kàkade lite vattenmelon och jag làste.

festligt festligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0