New Soul

okej. All from scratch..

Fòrsòker glòmma allt som hànt och hur mycket jag gillar/ade (vet inte riktig àn) M och fòrsòka tànka att gràset inte alltid àr grònare pà andra sidan. Han har flickvàn och jag har ju pojkvàn.
Med P sà àr allt sà mycket mer seriòst, jag bor praktiskt taget hemma hos honom och planerar att flytta nàgonstans ihop..kanske Lissabon eller Valencia.

Varmt som vanligt idag men jag har knappt varit ut,. sòkt jobb pà datorn och laddat musik. P hade test pà universitetet sen bestàllde vi hem pizza till lunch.
Pà eftermiddagen tog vi hans vespa och lekte turister. Besòkte slott och universitet och àt den godaste chokladkakan jag àtit nàgonsin pà ett cafè som jag tack och lov inte vet  vart det ligger , i annat fall hade jag hàngt dàr var dag..

Hemma igen vàntade vi in Giuglia och sen gjorde vi middag ihop, zucchini pasta och mozzarella sallad.
Egentligen skulle vi ha varit pà sommaròppningen av Old Fashion idag men jag àr wayy too tired.. fast jag praktiskt taget inte gjort nàgot idag. Màste bero pà bristen av sòmn efter alpàventyren?




Bok jag kòpte hàromdagen "101 saker att gòra i Milano minst en gàng i livet". Hàller pà att chekar av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0