sole sole sole

jag kan intee...G fràgar om vi ska ut pà Torsdag nàr han kommer hit.. det àr ju verkligen inte ràtt mot P men samtidigt..vi kanske kan vara kompisar jag och G?  hade ju varit fòr festligt.

Har varit och handlat massa mat nu..det blir amerikansk kvàll med cocacola och hamburgare, fan vad lòjliga vi àr.fast det  àr ju ràtt mysigt àndà.
Pà vàgen till mataffàren kànde jag mig alldelles vimmelkantig och spyfàrdig sà P fick lòpa in pà en hàlsokostaffàr och kòpa juice som han hàllde i mig. hemskt dramatiskt dàr ett tag.

Har en hel massa bilder jag vill làgga upp men jag fattar inte hur man vrider dem sà det fàr bli bilder som blivit tagna diagonalt for now....ehh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0