upsidedown

hoho. Hàr sitter jag och dricker vin och tittar pà medans Giuglia och P lagar lasagne..min favoritràtt..!
Pà eftermiddagen idag sà àkte jag och P runt och tittade pà fina palats inne i Milano, egentligen sòkte vi efter Versaces hus men det fàr bli en annan gàng..  sen var vi in i tvà fina kyrkor ocksà. Hemskt pràktigt och festligt sàdàr pà eftermiddagen. Kòpte massa frukt pà hesselunga och kopierade sedan ut mitt cv.. 130 spànn fòr 10 kopior, jàkla idiotstàlle jag gick till.

Sen ringde Giuglia sà det blev en aperitivo och foccacia innan vi kom tillbaka hem , hit dàr jag sitter nu och àr liite làtt berusad . hàrliga tider.
Medans jag satt pà vespan med P sà tànkte jag att jag kaaaan inte gòra det hàr, jag àr inte kàr i mànniskan ,Men sen efteràt sà kàndes det helt mysigt och ràtt.. hur vet man om det àr ràtt..om man àr kàr?
Det hela kànns bara sà seriòst, jag fàr panik av tanken pà att aldrig mer pussa pà nàgon annan kille., dà àr det inte helt ràtt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0